סמסונג מעניקה לכם 5 שנות אחריות!

    עפר גדנקן No Comments on סמסונג מעניקה לכם 5 שנות אחריות!

    לרגל הביקוש האדיר ולאור ההצלחות הגדולות יוצאת סמליין היבואנית הרשמית של סמסונג בפעם השלישית במבצע מיוחד עם 5 שנות אחריות!

    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום כולנו רוצים ראש רגוע ככל שניתן גם בזמני לחץ ובפרט בערבי חגים, בשביל זה אנחנו משתדלים להתחיל  מוקדם עם הקניות וההכנות.

    משפחות רבות מתכננות את קניית מוצרי החשמל לערבי חגים על מנת לחסוך ניקיון ולרענן את הבית.  עם המקררים של סמסונג תוכלו לחגוג את החג הקרב ברחבות עם שפע שטח אחסון בזכות טכנולוגיית Spacemax ולארח בברכה והצלחה בכל ימות החג בזכות טכנולוגיית Twin/Triple cooling plus השומרת על טריות המזון לאורך זמן רב ומהווה פתרון לבעיית הריחות במקרר.

    בימים אלו יוצאת סמליין – היבואנית הרישמית במבצע מיוחד,  קונים מקרר סמסונג מהדגמים המשתתפים במבצע ומקבלים  5 שנות אחריות (4+1 שנות אחריות מוגבלת) :

    בתוספת 199 שקלים למקררי מקפיא עליון ומקרר מקפיא תחתון. בתוספת 299 שקלים למקררי 4 דלתות, טריפל, SBS. סמסונג מודעת לאתגרים הרבים של משפחות ברוכות ילדים ומתכננת בהתאם מקררים שיוכלו לתת מענה לצרכים הרבים תוך שימוש בביצועים חדשניים וטכנולוגיות חדישות באישור 'משמרת השבת' ההכשר ההלכתי המהודר ביותר.



    0 תגובות